maandag

304 - verhuisd, verwend en uit eten

vrijdag 13 september 2013

De dag begon met een hele blije Tessa die volledig aangekleed naast mijn bed stond omdat ze helemaal blij was dat het de Bouwspeeltuin-dag was. Helaas was dit om 6uur één uur te vroeg... kreun. De kinderen gingen naar school, Rick 'bleef over'. Tessa genoot op de Bouwspeeltuin, was blij dat én pappa én opa en oma er waren toen ze uit school kwam om 14u.
Rick had 'gewoon' les en was om 15.15u uit.
Ik ben vandaag intern verhuisd, naar 2 deuren verderop... Wel fijn dat er nu meer licht is. Hier zijn twee ramen en ik had 1 kleintje. Maar verder is het zwaar wennen. Komt goed :-)
Ruud dronk thee met mijn ouders, verkleedde zich en ging op weg naar Utrecht.
De kinderen speelden met vriendjes en vriendinnetjes, Tessa ging naar turnen en ze aten pasta met opa samen.
Want Ruud en ik gingen uit eten omdat ik op 1 september 12,5 jaar bij de zaak was. Een jubileum. Nou het was geweldig. Heerlijk gegeten bij Saffraan in Utrecht met lieve collega's, waarvan er een aantal op hun vrije dag naar Utrecht kwamen. Ik kreeg een mooie kaart, super leuke cadeautjes en de 'zittende beer'. Dit is een beeldje dat speciaal voor mijn bedrijf, Berenschot, is ontworpen voor jubilarissen. Ik ben vereerd dat ik dit heb mogen ontvangen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!