dinsdag

307 - bloemkoolschotel, post en informatieavond school

Maandag 18 september 2013

Een gewone werk/school dag met overblijven en BSO. De ovenschotel Bloemkool had ik zondag al voorbereid, dus we konden zó aanschuiven aan tafel toen we thuis kwamen.
Vandaag zou zoonlief een toets hebben, maar die werd verschoven.
's avonds ging ik naar de informatieavond voor groep 6 op school, daar heb ik opgebiecht dat ik zeer waarschijnlijk het werkschrift Aardrijkskunde van dochterlief bij het oud-papier heb gemikt, omdat ik dacht dat het van zoonlief was en zijn spullen heb opgeruimd - ahum.
Manlief is bezig zijn elpeecollectie te digitaliseren, het gaat langzaam maar gestaag. Leuk om al die 'oude' muziek te horen.
Leuke post uit Amerika (swap 10 ansichtkaarten)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!