donderdag

309 - ik kan wel een taxibedrijf starten...

De ochtend startte rustig, met het maken van post en aan het pianokrukhoesje haken.
Maar tegen 11.30 ging ik opruimen, de tafel dekken, brood ontdooien, want daarna zou "Taxibedrijf Emilie" opstarten...

Het brood was gegeten en de 1e rit ging van start: naar de muziekschool met Rick. Terwijl hij les had, haalde ik postzegels en boodschappen en verstuurde de post.
Terug thuis werkten we aan Rick's boekbespreking en wachtten we op Tessa die naar Sportinstuif was, op de fiets :-)
We dronken thee met manlief samen, gezellig!

De taxi vertrok weer: naar judoles van Rick. Terwijl hij les kreeg, ging ik met Tessa naar de C.oolcat en we leefden ons uit. Ze was uit alle broeken gegroeid... En er kwam een bloes, jasje, 2 t-shirts bij. We hebben erop gelet dat het allemaal qua kleur met elkaar te combineren is...

Terug naar huis, samen Lasagne gegeten en daarna vertrok de taxi weer: deze keer naar de muziekschool voor Tessa. In de parkeergarage beseften we dat we de viool vergeten waren....
DUS ben ik weer naar huis gereden en heb hem opgehaald, terwijl Tessa de juf 'bezighield' hihi.

Thuis een ijsje als toetje gegeten, met Tessa haar kast opgeruimd en de nieuwe kleren ingeruimd.
En daarna..... kletsten Ruud en ik even samen, lijmde hij een Glow-in-the-Dark puzzel op een stevige ondergrond zodat hij opgehangen kan worden en ging naar bed (vroege dienst).
Ik heb zitten tekenen en even rustig aan gedaan.

Wat een dag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!