maandag

71 - erg koud, wel knus en knutselen

Vandaag is het zeer koud, de kinderen hebben lekker hun skibroeken aan naar school en de BSO.
Straks ga ik de kou weer in, onderweg naar huis. Waar er een storing lijkt te zijn in de warmte toevoer van onze stadsverwarming. De verwarming staat te blazen, maar het wordt maar niet warmer in de woonkamer... Manlief belt naar Eneco...
Dus lekker met pantoffels aan, kaarsjes aan en knutselen maar.
We breien een stukje aan de sjaal voor Teddy en ik brei een stuk aan de kringelsjaal voor dochterlief. Zoonlief wil ook graag een sjaal, met allerlei kleuren. daar ga ik eens op studeren :-) en ik heb vandaag een bestelling geplaatst voor leuke gebreide vaasjes. Het leek me niet zo moeilijk en de kleuren zijn onze kleuren. Als het af is laat ik het zien.

Dan de drie leukste dingen van vandaag

voor zoonlief de BSO, ijshut bouwen en het overblijven.

voor dochterlief dat er weer een stukje Teddy sjaal is gebreid, de BSO en haar boekbespreking oefenen.

voor manlief dat alles goed verliep op t werk, dat Eneco morgen komt ivm de (stads)
verwarming en dat het scoubidou-en met 8 touwtjes lukt.

en voor mij? Ik was blij dat iedereen weer veilig thuis is gekomen, met de brei-bestelling en het gezellige knutselen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!