donderdag

74 - school, werk, circusworkshop én een feestje

Vandaag is een normale school- en werkdag, maar wel met voor ieder wat leuks.
Voor de kinderen de circusworkshop (hierna nog 1 les), voor manlief dat hij na het werk de middag vanaf ca 15u tot 18u voor zich heeft en voor mij een feestje van m'n werk met optreden van Karin Bloemen!

Dus de 3 leukste dingen zijn
Voor zoonlief de BSO, circus workshop en gym en dat vandaag de nieuwe juf begon.

Voor dochterlief de BSO, circus workshop en school.

Voor manlief de rustige middag, gitaarspelen en voorbereiden voor de Gitaarbouw-workshop die hij vanaf zondag gaat volgen.

En voor mij? Dat het feestje leuk was, de zon vandaag scheen (word ik altijd vrolijk van) en dat ik, weer thuis, verder ben gegaan met mijn gebreide bloempot (zie blog van gisteren).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!