woensdag

73 - postcrossing, open keyboardles en leuke Brei-post.

Vandaag heb ik 8 kaarten geschreven, 6 naar Postcrossers in het buitenland en 2 aan vrienden in Nederland, opgeruimd op de kinderkamers, de open keyboardles bijgewoond en ik ontving leuke post van hobbydoos.nl (klik) Ik heb allerlei naaiklusjes (met de hand) gedaan, lipje van de ochtendjas van dochterlief, de mouw van de jas van zoonlief, een rode boa korter gemaakt, de zak van mijn winterjas en de broek van het disco-verkleedpak van dochterlief. Nu alleen nog lapjes vinden om van de witte knuffelpoes van dochterlief een lapjespoes te maken.

De drie leukste dingen voor zoonlief waren de taaltoets (10), de open keyboardles en dat pappa daar ook bij was (heel hard gefietst na z'n werk om een gedeelte mee te kunnen maken) en dat hij z'n Pokémon verzameldoos heeft afgemaakt.

Voor dochterlief dat ze lekker had geslapen, het verkleden en het badderen.

Voor manlief dat hij de open les van zoonlief heeft gehaald, dat hij de 3D puzzel Tijger gestart is en het fietsen.

En voor mij? De open keyboardles, postzegels kopen voor Europa (Postcrossing) en dat het eerste brei project is gekomen met de post!!
Namelijk de wol en naalden voor 3 gebreide bloempotten (omhulsel voor de echte pot). Het eindresultaat moet er zo uit gaan zien:

En zover ben ik met de kleinste pot (dit zijn tien toeren en dat is pas één derde) ;-)

Deze nieuwe hobby komt door Conny! Dank daarvoor!

1 opmerking:

  1. Wat leuk, dat breiproject, daar ben ik wel benieuwd naar... En wat mooi om al die dingen iedere dag te benoemen! Positief!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank voor je reactie!