zaterdag

76 - judo examen, kinderen voor kinderen show en gitaarbouwen

Vandaag een leuke dag, want zoonlief heeft judo -examen. Hij heeft nu gele band met groene slip en maakt kans op blauwe of bruine slip. Spannend!
Het ging heel goed, zelfs zó goed dat hij alle slippen overslaat en direct de oranje band krijgt!! Daarna heeft dochterlief een feestje waarmee ze naar het theater gaat naar de show van Kinderen voor Kinderen. Zoonlief ging spelen en ik heb boodschappen gedaan. Manlief heeft zijn zonnebril op sterkte opgehaald en andere boodschappen in het winkelcentrum. Ik heb opgeruimd, zitten breien en het ging goed! Ik ben nu bezig met de grootste mat gebreide (bloem)pot. Ondertussen hebben we makkelijk gegeten, allemaal vriezerbakjes daarmee vrijgemaakt ;-) en lekker op de bank bij the Kids Voice (herhaling). Manlief is nu bezig met voorbereidingen voor zijn gitaarbouw workshop morgen.

Toen ik vroeg naar de drie leukste dingen konden we eigenlijk niet kiezen, het antwoord was "de hele dag". Dus daar hou ik het maar op.
Tot morgen!
Maar eerst nog even zoonlief in actie...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!