maandag

113 - zonnige maandag

Vanmorgen vroeg ging manlief (-4 C) naar z'n werk, 2 uur later stonden de kinderen en ik op (2C), ontbeten, brood gesmeerd, vaatwasser leeggemaakt, opgeruimd, naar de Dietiste, naar m'n werk (druk!!), om ca 16u was manlief weer terug, heeft het eten voorbereid, paar boodschapjes gehaald, ik heb de kinderen bij de BSO gehaald, gekookt en net gegeten + toetje.

Dus het nú tijd voor de drie leukste dingen:

Voor manlief dat hij klaar was met z'n werk, dat hij heeft motorgereden en dat hij heeft gitaar gespeeld.
Voor dochterlief het avondeten, het toetje en eitjes (witte) in mijn broodtrommel zoonlief.
Voor zoonlief de BSO, Scarabee en het avondeten.
En voor mij? Dat ik 1,2 kilo was afgevallen (bij Dietiste gewogen), het avondeten én dat het zonnig weer was. Het wordt nu echt Lente!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!