woensdag

115 - een woensdag met wisselend weer

Deze woensdag begon vrij vroeg, slecht geslapen. De kinderen werden daarom moeilijk wakker toen het tijd was. Beide hebben wel muziek geoefend en typetraining gedaan. Zoonlief heeft zijn werkstuk ingeleverd, helaas bij de invaljuf die hij niet zo aardig vindt.. Maar zijn eigen juf beoordeeld, dus dat maakte het weer een beetje goed. Ondertussen was manlief al een tijdje aan het werk, heb ik de vriezer ontdooid en daarbij het klepje kapot gemaakt. Helaas niet meer te maken, maar dat komt doordat het aan de andere kant al een keertje stuk en weer geplakt was...
Nieuwe besteld, kost gewoon 44 euro... Belachelijk voor zo'n stukje plastic met twee palletjes... "Moet besteld worden in Italië, mevrouw, levertijd 1 week..."
De aardige meneer had heel NL afgebeld voor mijn deurtje... Dus ik mocht niet klagen vond ik zelf, maar wél een beetje mopperen over de prijs...Haha
Maar goed, ondertussen blinkt onze vriezer je tegemoet, want hij helemaal schoon!
Daarna zitten werken aan 'een hart per week' en hij wordt móói!!
Geluncht met de kinderen en naar keyboardles. Ondertussen gingen dochterlief en ik naar de Bieb en toen we thuis kwamen was manlief net terug van z'n werk.
Ik heb met de kinderen de wijkkrant ingevouwen en onze wijk gelopen. 'T zijn 150 kranten, dus dat viel mee. Manlief heeft wat gegeten, gitaar gespeeld en origami gevouwen.
Daarna hebben de kinderen buiten gespeeld. Ik heb boodschappen gedaan en wat gedronken in het buurtcentrum.
Toen ik terug was,  hebben ze beiden nog een keertje typetraining gedaan - ze waren allebei nog niet klaar vanmorgen. En toen mochten ze eindelijk TapZoo spelen op de iPad.
Ik heb gekookt (pasta bolognese) en na/tijdens het toetje hebben we zitten origamiën (is dat een woord??)
Een potlood, een rotje, een kommetje/muts, samurai helm, roos, kattenkop en een moeilijke vouw-techniek.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!