zondag

140 - feest en Pasen

Vandaag werd mijn vader 70 jaar jong en dat hebben we in bistro Boschoord op De Lage Vuursche gevierd. Er was - als verrassing - een paardenkoets geregeld waarmee we een tocht hebben gemaakt. Het was een gezellige chaos van familie en dus neven en nichtjes hebben met elkaar gespeeld en de grote neven en nichten hebben lekker bijgekletst. Ook met onze oom en tante natuurlijk!
Daarnaast waren er veel gasten die ik ken verjaardagen van vroeger. Leuk om iedereen bij elkaar te hebben. Pappa is lekker met cadeaus verwend. Ook mijn moeder, die morgen jarig is, werd niet vergeten en kreeg natuurlijk ook alvast leuke cadeaus!
De lunch was super goed verzorgd en de bediening was geweldig!

De drie leukste dingen waren voor ons allen het feestje en bijkletsen/spelen met familie en vrienden, de rit met de paardenkoets. Voor de kinderen ook het logeren en ontbijten bij Peter en Marian. Manlief en ik waren blij dat ze aan het einde van de dag weer lekker met ons mee naar huis gingen.
Morgenochtend paasontbijt en eieren zoeken in de tuin. We hebben deze traditie gewoon een dagje opgeschoven...
Wanneer zal de paashaas dat verstoppen eens gaan doen...?
Eerst maar eens kijken hoe je zo'n leuk vosje maakt denk ik...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!