zaterdag

146 - Snuffelmarkt, naar buiten en museum

Vandaag was de dag dat dochterlief en ik naar de Utrechtse Bazaar gingen met onze huisopruimspullen. Lange dag, met niet zoveel opbrengst, maar wel veel gezelligheid.
Zoonlief is meegeweest met Floris en z'n vader naar het Archeologisch museum in Amsterdam. De tentoonstelling ging over Troje en was heel leuk.
Manlief bewaakte het fort en is boodschappen wezen doen.
Dochterlief ging nog even spelen bij de kinderen van Andrea (haar man haalde ze op).
Om 16.30u hielden we het voor gezien en gingen de overgebleven spullen weer inpakken. Gelukkig was de puzzelberg genoeg geslonken zodat ik met minder wegging dan dat ik ernaar toe ging.
Ik heb dochterlief opgehaald en daarna samen thuis tosti's gegeten.
En nu moeten we alles weer opruimen..... En morgen gaan we alle kamers weer opruimen, want het is overal een puinhoop vanwege het zoeken naar spullen om te verkopen. 😃

Vandaag waren de 3 leukste ♥ dingen voor
Dochterlief spullen verkopen op de markt (ijsje),  spelen bij Cassandra en Jason en de tosti's.
Zoonlief de tosti's, mee met Floris naar t museum en samen met pappa geluncht.
Manlief dat hij voor t eerst in een week buiten geweest, gitaar gespeeld en tosti's eten.
En voor mij? Op de tweedehands markt staan, bijkletsen met Andrea en verder met haken.




1 opmerking:

Dank voor je reactie!