donderdag

144 - fietsen, BSO en slinger

Vandaag een donderdag die vroeg begon, ben maar met de auto naar 't werk gegaan.
De kinderen gingen naar school, hebben thuis met hun pappa geluncht, gingen met de fiets naar school en kwamen na de BSO op de fiets weer naar huis. Ik heb na m'n werk boodschappen gedaan - voorraad ingeslagen.
Manlief heeft thuis met z'n voet omhoog gezeten en wat in huis gerommeld.

De drie leukste dingen van vandaag waren
Voor zoonlief op de fiets naar school, speklap, krieltjes met boontjes eten en "uit geslapen" tot 7.10u
Voor manlief gitaarspelen, een glas gekregen van mij en lunchen met de kinderen.
Voor dochterlief het dictee (ging goed), de BSO en het eten.
En voor mij? Ik vond het leuk dat een cadeautje voor een collega is gelukt, dat de hartjes slinger hangt en dat ik allemaal leuke kaarten heb gekocht.

1 opmerking:

Dank voor je reactie!