woensdag

143 - shoppen, high tea, bibliotheek

Vandaag een lekkere woensdag waarop ik met Els ging shoppen voor een jurk voor haar (heerlijke passessie!!), de kinderen thuis lunchten, zoonlief naar keyboardles ging, waarna opa met de kinderen naar de bieb ging en ze lekker buiten hebben gespeeld. Ik met mijn moeder een high tea had in Haarzuilens en manlief met z'n voet omhoog zat ivm de gebroken teen. Maar wel heeft gekookt voor hem, de kinderen en opa. Want moederlief en ik hadden geen honger meer na de super lekkere verwennerij! En vanavond had ik een wijk-vergadering in en over het nieuwe wijkgebouw.

De drie leukste dingen waren
Voor de kinderen buitenspelen, de bieb en school.
Manlief had geen leuke dag vanwege pijn in z'n voet. Maar heeft wel ontwerpen voor gitaren gemaakt, gitaar gespeeld en 'uit de voorraad' lekker gekookt.
En ik? Ik had een leuke dag door het gezellige shoppen, de heerlijke high tea en dat er vanavond een nieuwe naam voor ons wijkgebouw is gekozen. Alleen moet ik het tot 30 juni a.s. geheim houden, want het wordt die dag bekend gemaakt tijdens de Lunch op het Plein in Fokkesteeg (Nieuwegein).

Luxe high tea in het Wapen van Haarzuilens

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!