donderdag

151 - pootje niet gebroken, voorbereiding verjaardag en moe

Vandaag een rare dag, heeeel vroeg wakker en snel naar beneden om Suzy's pootje te checken. Gelukkig was het minder dik, kon ze haar nageltjes bewegen, at ze goed en leunde ze een beetje op haar pootje. Bink wou graag spelen maar dat was nog iets te veel voor haar.
Op t werk alles goed, manlief deed de kinderen naar school, bakte een glutenvrij brood, deed. Oodschappen, ruimde op, speelde gitaar en lunchte met de kinderen. Ik lunchte met Els in de I.kea - gezellig!
De kinderen ginge naar de BSO, manlief was moe, net als ik. Hij heeft nog even kunnen slapen op de bank.
Toen ik thuiskwam was er leuke post (zie AtelierEem voor alle foto's en het verhaal).
Na het eten (restjes pizza, pasta en rijst) hebben we met z'n allen de feestverpakking zitten maken voor de uitdeel cakejes. Was gezellig!
Daarna de kinderen naar bed gebracht. Ben begonnen in deel 2 van De Wilde Kippen-serie. Leuk om voor te lezen. Zoonlief kreeg een verhaal uit de Kameleon.
Met manlief de slingers opgehangen en aan de appeltaart begonnen.
Daarna de door zoonlief gevraagde gehaakte NL slinger zitten haken....
Nog even opruimen en dan ga ik zo lekker slapen... Morgen weer vroeg op, want hij krijgt natuurlijk ontbijt op bed!!

De drie leukste dingen van de dag waren
Voor zoonlief dat hij morgen jarig is, thuis lunchen en dat hij morgen jarig is!
Voor dochterlief de gymles, de wilde kippen -deel 2/mij voorlezen uit De Viezerdjes en dat haar broer morgen jarig is!
Voor manlief dat hij vrij was, lunchen met de kinderen en de kamer versieren.
En voor mij? Dat zoonlief morgen een Tiener wordt, dat Suzy geen gebroken pootje heeft en dat de slinger op tijd af is gekomen!
Hieperdepiep!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!