zondag

48 - zaterdag, terug van logeren

Vanmorgen nog een was gedraaid, de krant gelezen en toen richting Hilversum om de kinderen op te halen van het logeren. Met z'n allen nog de stad in voor laarzen (gelukt) en geluncht. Daarna terug naar huis, logeerspullen opgeruimd en toen gingen ze buitenspelen. Samen gegeten (fettuccini met gehakt/groentesaus) en naar The Voice Kids gekeken. De bedden opgemaakt en toen konden ze lekker naar bed!

De drie leukste dingen waren voor zoonlief het ontbijt bij opa en oma (2 bakken yoghurt met cruesli), The Voice Kids kijken en gewonnen met Woordzoeker!
Oh ja, van vrijdag nog naar kasteel Loevestijn, het café van de Top 2000 (gesproken met Bert Haandrikman) en met de Dinky Toys gespeeld.

Voor dochterlief de nieuwe zwarte laarzen (ook al wou ze eigenlijk ook grijze...), dat pappa 2 verhaaltjes heeft voorgelezen bij het naar bed gaan en naar The Voice Kids kijken.
En van gisteren, het mooie verhaal bij Slot Loevestijn (en de kermis), het ontbijt in bed met beschuitjes en het Top 2000 café + museum Beeld en Geluid.

Voor manlief dat zijn dienst afgelopen was want hij voelt zich niet lekker (zwaar verkouden), gitaar spelen en dat de kinderen weer thuis zijn.

En voor mij? Dat ik nieuwe rode laarzen heb - yes!, dat de kinderen weer thuis zijn en er twee dozen met kleding van mij van vroeger mee zijn van bij mijn ouders, wat een herinneringen en bijna niet voor te stellen dat mijn eigen dochter daar nu in past...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!