maandag

50 - alvast gelukkig nieuwjaar!

Vandaag is het oudjaarsdag, tijd om de balans op te maken.
Al 50 dagen houd ik bij wat de 3 leukste dingen van de dag zijn van mij en mijn familieleden.
Soms zijn we het met elkaar eens, soms zijn het 4 verschillende verhalen. Soms verrassen de kinderen me met wat ze het leukste vonden... Vaak is het iets kleins, maar dat maakt het juist leuk. We gaan er het komende jaar gewoon mee door.

Zojuist samen met manlief de oliebollen, appelflappen en voor het eerst ananasflappen gemaakt. Tenminste ik de voorbereidingen, ingrediënten halen, oliebollen beslag en appelflap/ananasflap beslag (glutenvrij) maken, hij de appels schillen en het bakken van de ballen en flappen zelf.
Mooie samenwerking, want ze zijn weer heerlijk!
Verder boodschappen voor avondeten gehaald, katten eten, vogeleten voor buiten en nieuwe speelmuisjes voor de katten.
De kinderen zijn bij de BSO vandaag en spelen daar lekker met hun vriendjes. Straks lekker soep met ballen eten en naar de tv kijken wachtend op pappa (om 20u thuis). Dan even slapen en om 23.30u eruit voor het aftellen, het vuurwerk en genieten van het lekkers op tafel.

Hierbij in het vooruit de 3 leukste dingen van vandaag: de oliebollen/appelflappen/ananasflappen, het vuurwerk en het concert kijken na middernacht met wat lekkers.
Als ze me toch verrassen met wat anders, laat ik het in het nieuwe jaar weten...

Leuk dat je mee leest met onze belevenissen, tot volgend jaar!

Ik wens iedereen een fijne jaarwisseling!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!