zaterdag

55 - uitslapen en etentje

Beetje tegenstrijdige titel, maar ik heb vanmorgen uitgeslapen en heb vanavond een nieuwjaarsetenjte met de vrijwilligers van het wijknetwerk waar ik voorzitter van ben. Vanaf 15.30 u ga ik helpen bij de voorbereidingen. De kinderen zijn vandaag naar het Archeon met opa en oma. En manlief heeft late dienst...

De drie leukste dingen van vandaag:
Voor zoon- en dochterlief het logeren, het Archeon en de verwennerij bij opa en oma!

Voor manlief dat hij met zijn te bouwen gitaar aan de slag is geweest (klankgat bedekking ontworpen), dat hij een film heeft gekregen en met de auto naar t werk kan ivm de regen.

En voor mij? Het nagenieten van de leuke avond gisteren, dat ik de nieuwe Terry Pratchett heb gekregen (was nog voor kerst, maar die had ik al en heb hem geruild) "Snuff" vandaag bij boekhandel Manschot in Nieuwegein opgehaald. En het etentje vanavond.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!