zondag

49 - zondagse rust...

Vandaag zaten de kinderen en ik om 9.30u in de bioscoop bij Mees Kees, daarna is er speelgoed gekocht door de kinderen van hun kerstgeld (babyborn paard + ruiterkleding en lego + playmobil konijnen), hebben we thuis daarmee gespeeld, geluncht, is er eindelijk een nieuwe stereo voor zoonlief gekocht - de oude was al ca 2 jaar lastig tot bijna niet te gebruiken - kwam er een vriendinnetje spelen, heb ik pilav met kip en rozijnen gemaakt en als toetje appelbeignets! Nu zit er een in bad, is manlief naar bed want zwaar verkouden en ik ga dochterlief voorlezen...

De drie leukste dingen waren de film, de nieuwe spullen en de appelbeignets.
Ook voor mij ;-) fijn dat de appelbeignets zijn gelukt, helemaal die zonder gluten.
Manlief was blij dat hij vrij was en er veel rust in huis was, ivm zijn zware verkoudheid. Zo kon hij tenminste slapen op de bank, want het hoesten en proesten is vermoeiend!
De pilav was lekker, waarschijnlijk door de koriander en kokosmelk die ik extra door deed. Voor het recept kijk op mijn kookblog Eten van Emilie (klik).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!