maandag

155 - enkel verzwikt, werken en nagenieten

Laat ik beginnen met het laatste, vandaag zijn we aan het nagenieten van een gezellig feest, beetje jammer dat ik vergeten was nog even iets anders aan te trekken...maar ach..
Ik heb de ketting om, de bos rozen staat te stralen, de boekenbonnen branden in mn tas... ;-) Zoonlief wil erg graag naar de B.art Smit...

Helaas is hij gisteren bij het spelen door zijn enkel gegaan en daar heeft hij behoorlijk last van... Vandaag rustig aangedaan, veel toetsen gemaakt en bij de BSO boekjes gelezen.
Ook dochterlief heeft een leuke dag gehad op school en bij de BSO. Gelukkig hing haar tas nog op school - en was ze hem niet bij het klimrek vergeten zoals ze dacht...
Manlief had een korte dienst en heeft vanmorgen opgeruimd in de keuken.
Ik was moe en had een rustige dag op m'n werk - gelukkig.

De drie leukste dingen zijn:
Voor zoonlief de 8,5 voor bio en dat de toets voor Spaans goed ging, Scarabee groep en de BSO.
Voor dochterlied de BSO, het eten en dat Isa bij de BSO komt op de maandag.
Voor manlief de korte dienst, gitaarspelen en dat de Spaanse toets van zoonlief goed ging.
En voor mij? Ik vond de rust op m'n werk heel fijn, dat we de stempels hebben uitgeprobeerd en ga lekker vroeg naar bed vanavond.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!