woensdag

156 - post, gereedschap en een goed cijfer

Ben het helemaal vergeten te typen... Omdat ik eerst m'n laptop uitgraven moest... Toen wel m'n opruimblog geschreven (over de computerkast)....

De drie leukste dingen van gisteren waren voor
Dochterlief viool -schoonmaak les bij de projectweek van de muziekschool, het eten en een 9 voor Rekenen.
Zoonlief dat z'n enkel iets minder au doet, dat hij coach mocht zijn bij gym... En spelen bij Ishan.
Manlief vond gitaarspelen, een nieuwe boormachine kopen, uitpakken, gebruiken en het beenhammetje lekker.
Mij? Ik vond het leuk dat ik een adres voor het DreamMakeShare project heb ontvangen, het eten en dat we gezellig hebben geknutseld voor de kinderen naar bed gingen (ik ging nog even door daarna -hihi)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!