donderdag

158 - hout, kinderen uit eten en post...

De drie leukste dingen van vandaag zijn
Voor dochterlief dat ze haar rekentaak bijna af heeft, na de BSO bij Elisa eten en dat we weer in De Wilde Kippen hebben gelezen.
Voor zoonlief eten bij Elisa, dat ik uit De Kronieken van Fantasia heb voorgelezen en gym.
Voor manlief dat het hout voor z'n gitaar er is (Koa-hout uit Hawaï) en dat was 3x goed voor de hele dag.
En voor mij? Ik vond de lucht vanmorgen super mooi, de speech van Arnold Vanderleyde (oud boxkampioen) bij de opening waar ik vanmiddag bij was én dat ik DMS post ontving van Marja en dat ik de Snailmail-enveloppen voor Marion en Grietje heb afgemaakt... Dat we kadootje kregen op t werk voor secretaressedag, oh nee, vanaf nu Burellesdag!! O ja, en nog twee taarten gebakken voor op t werk morgen. O ja, en dat ik morgen jarig ben ;-)

1 opmerking:

Dank voor je reactie!