vrijdag

159 - kado's, kaarten en krullen

Vandaag kreeg ik ontbijt op bed, mooie harten van de kinderen blijkbaar ben ik de liefste mamma ;-) en een iPad hoes met Bluetooth toetsenbord.
Daarna heb ik de Monchoutaart opgemaakt met frambozen en ging naar m'n werk. Eerst een vergadering, lunch en toen Taart!! en een kado: Het super toffe memoryspel van Eames (te verkrijgen bij www.DePapiermier.be ).
Daarna lekker naar huis en met mijn vader, moeder en zoonlief thee gedronken. En toen mijn verwennerij van vandaag - naar de kapper die mij nieuwe krullen gaf...
Met mijn moeder en zoonlief Chinees eten gehaald en daarna met mijn vader en dochterlief gezamenlijk gegeten. Helaas heeft manlief dienst vanavond.

De 3 leukste dingen van de dag zijn voor
zoonlief het ontbijt op bed maken en geven, Chinees eten en de Kronieken van Fantasia lezen.
dochterlief dat ik jarig ben/het ontbijt op bed maken, spelen met Krit/Chinees eten en de Wilde Kippenclub lezen.
manlief weet ik niet, maar hij vond het ontbijt maken/kado geven leuk, mijn krullen vond hij leuk staan (foto via whatsapp) en een relatief rustige dag hebben tot hij moest werken.
en ik? Ik ben blij met de kado's, de kaarten en de krullen.

1 opmerking:

  1. Lekker en lief,gefeliciteerd en heerlijk jezelf verwennen naar de kapper, fijn zo lekker met je ouders, allemaal weer tevreden
    Leuke dagen zijn dat!
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen

Dank voor je reactie!