dinsdag

121 - zonnige dinsdag

Ik ging vroeg werken vandaag en ben aan het einde van de middag naar huis gelopen.
De kinderen gingen naar school, hebben thuis gegeten, weer naar school en na school een spelletje gespeeld en hun kamers opgeruimd. Manlief heeft aan zijn te bouwen gitaar gewerkt en lekker gekookt (witvis/broccoli mix).

De drie leukste dingen van vandaag zijn
Voor manlief dat de tweede mal voor z'n gitaar af is, dat hij vrij was en dat het biljarten goed ging.
Voor zoonlief dat hij een 9- had voor z'n begrijpend lezen toets, turnles en gym op school.
Voor dochterlief een 8 voor begrijpend lezen, vioolles en spelletje Risk spelen met haar broer.
En voor mij? Dat de zon scheen - ik ben zó aan Lente toe! Dat ik dvd's heb geruild voor Hercules en Taran en de Toverketel. En dat ik de vergadering van het wijknetwerk binnen de termijn heb kunnen houden (ben de voorzitter).

Vandaag piepte de zon uit de bewolking vandaan. Heerlijk! En we hadden een mooie zonsondergang.

Maar in Limburg is 20 cm sneeuw gevallen. Wonderlijk weer vandaag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!