maandag

Dag 120 - Koude maandag met lentegevoel

Deze maandag is koud, heel erg koud. Manlief is met de auto naar z'n werk. De kinderen vertrekken met mutsen, handschoenen en sjaals naar school. Ik ga ook ingepakt in een lange sjaal en met handschoenen op weg naar de tram. Gelukkig rijdt hij gewoon tijd, want het is koud op het perronnetje.
Verder een normale maandag, met overblijven, werken, kinderen bij de BSO ophalen.
We eten gezamenlijk omelet, kipfilet en roerbakgroente (ik zonder stokbrood).

De drie leukste dingen waren:
Voor zoonlief Spaans bij Scarabee, BSO en de 9- voor zijn werkstuk Tijgers!!
Voor dochterlief BSO, rekenen en met de taxi naar de BSO.
Voor manlief hout gehaald voor de te bouwen gitaar, goed geslapen en de omeletten gemaakt voor het avondeten.
En voor mij? Ik ben blij dat ik bijna een kilo lichter ben dan vorige week, word vrolijk van de tulpen in huis en ik ben blij met de jaren 80 week op radio 2. Heerlijke muziek!


Nu maar hopen dat de katten deze bloemen met rust laten. Bij de vorig bos tulpen werden ze er namelijk afgeknauwd, op de grond gegooid en daar werd mee gespeeld.... De uitdrukking "Kattenkwaad uithalen" wordt wel erg bevestigd door onze twee schatten van katten :-)

1 opmerking:

Dank voor je reactie!