donderdag

123 - drukke donderdag

Vandaag begon wit van de sneeuw, ik heb opgeruimd, kinderen gingen naar school, vers brood gehaald, manlief heeft gebroken dienst dus de kinderen lunchen thuis. Daarna weer naar werk en school. Ik ben onderweg naar huis langs de kapper gegaan - korte coupe. Spaghetti Bolognese gemaakt, vlaflip toe. Toen manlief thuis was en de koffertjes gepakt waren, heb ik de kinderen naar opa en oma in Hilversum gebracht. Ze gaan logeren omdat ze morgen een vrije dag hebben van school.

De drie leukste dingen van vandaag waren:
Voor dochterlief BSO, school (Afrika dag: groepjes gingen opdrachten doen)  en met pappa lunchen.
Voor zoonlief de 9+ voor aardrijkskundetoets, met pappa lunchen en een winkeltje in de klas met spulletjes tegen een puntensysteem.
Voor manlief dat hij nu 5 dagen vrij is!! En  lunchen met de kinderen en de mooie avondlucht.

En voor mij? Dat de gebreide kater voor de dierenbescherming (www.knitten.nl) zo leuk is,


dat ik leuke post heb verstuurd (altijd leuk, échte brieven met leuks versturen) en dat ik bij de kapper ben geweest. Het is wel een heel stuk korter, de kinderen moesten erg wennen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!